Satış Sonrası Hizmetler

Satış öncesi ve satış sonrası ürün, hizmet ve kaliteye verdiği önemle mobilya sektöründe müşterilerine ve tüm paydaşlarına katma değer sağlamayı hedeflemektedir. Satış sonrası hizmetlerimiz, ürünlerin kullanım süresi boyunca karşılaşılabilecek her türlü beklenmedik sorunların tespiti ve çözümüne odaklanmaktadır. Hizmet anlayışımız, ürünün kurulumundan tamirine, bakımından iyileştirilmesine, garantiden müşteri beklenti ve şikayetlerine kadar geniş bir yelpazeyi kapsamaktadır.

Bu süreçte, müşterilerimizin ihtiyaçlarına duyarlı bir yaklaşım benimseyerek her adımda onların yanında olmayı taahhüt ediyoruz. Satış sonrası hizmetimiz sizler için kaliteli, hızlı, efektif ve çözüm odaklı bir yaklaşımla sürdürülmekteyiz. Kullanım esnasında oluşabilecek tüm durumları minimize etmek adına, ürünlerin bakım ve temizlik süreçlerinde dikkat edilmesi gereken hususları müşterilerimize detaylı bir şekilde paylaşıyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

Montaj & Kurulum Hizmetiniz var mı?

Teslimatı ve kurulumu yapılan ürünlerinizde sonradan oluşabilecek taşınma, odadan odaya değişiklik gibi durumlar için sökme ve kurulum hizmeti sunmaktayız. Ancak lokasyon olarak farklı bir noktadan taşıma ve nakliye hizmetimiz bulunmamaktadır. Her bir kurulum, uzman ekibimiz tarafından özenle gerçekleştirilir ve olası montaj sorunları anında çözülür.

Kullanım kaynaklı durumlar için nasıl destek alabilirim?

Ürünlerin belirtilen kullanım talimatlarını lütfen dikkatle okumanızı tavsiye ediyoruz. Hatalı kullanım, kullanıcı kaynaklı ya da yanlış temizlik yöntemlerinden
kaynaklanan yırtılma, solma, kırılma ve yıpranma gibi bozulmalar garanti
kapsamı dışında tutularak, bu gibi durumlar için Satış Sonrası Hizmet (SSH)
bedeli uygulanmaktadır.

Yedek parça ve aksesuar temini sağlayabilir miyim?

Ürünlerin ömrünü uzatmak
ve işlevselliğini korumak için yedek parça temini sağlıyoruz.
Bu sayede, ürünlerinizin uzun yıllar boyunca ilk günkü gibi kalmasını hedefliyoruz.
Aksesuar seçeneklerimiz, ürünlerinizi kişiselleştirmenize ve ihtiyaçlarınıza
göre uyarlamanıza olanak tanır, ürünlerin daha iyi kullanılabilmesi için
gerekli aksesuarların temini hizmetimiz sağlanmaktadır.

Ahşap ürünlerimin bakımını nasıl sağlayabilirim?

Ürünlerimizin ahşap bakımlarını, ürünün durumuna göre atölyemizde işlem sağlayabilmekteyiz. Bakım
onarım olarak; keten yağlı olan ürünlerde dilerse müşterilerimiz kendileri de ücretsiz gönderim sağladığımız bakım kitleri ile çok kolay ve zevkli bir şekilde yerinde işlem sağlayabilmektedir.

Satış Sonrası Hizmetler desteği nasıl alınabilir?

Ürünün satın alındığı mağazalarımız tarafından ilgili mimar ve satış ekiplerine ulaşabilir veya direkt satış sonrası hizmetler birimi ile iletişime geçebilirsiniz.