İşlem Rehberi
Sipariş Konusu Malın Seçilmesi:
hamm.com.tr’de (“Hamm”) satışa çıkarılan ürünler, Hamm Tasarım Mimarlık ve Müteahhitlik Ticaret Limited Şirketi (“Şirket”) tarafından satılmaktadır. Beğendiğiniz ürünü satın almak için ürüne tıklayarak “Sepete Ekle” butonuna basmanız gerekmektedir. Aynı ürünü birden fazla satın almak için adet bölümünde (+) butonuna basmanız, ürün sayısını azaltmak için (-) butonuna basmanız gerekmektedir. Satın almak istediğiniz ürünün Hamm tarafından temin edilemiyor olması durumunda, “Sepete Ekle” butonunun yerinde “Ürün Stoklarımızda Bulunmamaktadır” uyarısı yer alır. Böyle bir durumda ürün yakın zamanda temin edilerek yukarıda belirtilen şekilde tekrar satın alınabilecektir.
Alışveriş Sepeti:
hamm.com.tr web sitemizin sağ üst bölgesinde yer alan “Sepet” simgesine tıklayarak Sepet sayfasına ulaşabilirsiniz. Sepet sayfanızda o an itibariyle sepetinize koyduğunuz ürün, ürün adedi, ürün fiyatı, sepet toplamı yer almaktadır. Bu bilgilerin altında yer alan “Siparişi Tamamla” butonuna basarak satın alma işlemini başlatabilirsiniz.
Sepet sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir veya ürünün fotoğrafının yanındaki “Çarpı” simgesine bakarak ürünü sepetten kaldırabilirsiniz. Sepetteki tüm ürünleri kaldırmak için “Sepeti Temizle” yazısına basmanız yeterlidir. Ürün adetinde değişiklik yapmak için ise ürün isminin yanındaki rakamı değiştirip "Güncelle” yazısına tıklamanız gerekmektedir.
Ödeme Sayfası:
Ödeme sayfasında ilk aşama olarak, eğer üye girişi yaptıysanız adres bilgilerinin girilmesi gerekmektedir. Üye girişi yapmadıysanız üye olup mail adresinize gelen aktivasyon işlemini tamamladıktan sonra bu işlemi tamamlayabilirsiniz ya da üye olmak istemiyorsanız karşınıza çıkan ekrandaki "Üye Olmadan Devam Et" butonuna tıklamalısınız.
Ödeme işlemine geçmeden sepet ve siparişi tamamla aşamalarında bulunan aşağıdaki uyarıyı da okuduğunuzdan emin olun. “Stokta bulunmayan ürününün üretim ve teslimat süresi 8-9 hafta sürebilir. Ürünlerin ayrı ayrı teslim edilsin istiyorsanız stoklu ürünlerini önceden yollayarak onlara daha hızlı kavuşmanı sağlayabiliriz. Lütfen not kısmında belirtin.”.
İkinci aşama olarak “Ödeme Seçeneklerine” kısmına geçmeniz gerekmektedir. Ödeme yöntemini seçtikten sonra eğer kart ile ödeme yapıyorsanız kart bilgilerinizi doldurup kontrol ettikten sonra sözleşmelerini kabul edip “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayarak siparişi tamamlayabilirsiniz. Havale/EFT ile ödeme yapmak isterseniz “Havale/EFT” seçip ardından sözleşmelerini okuyup onayladıktan sonra “Siparişiniz başarılı bir şekilde kaydedilmiştir.” yazısını göreceksiniz. Siparişinizin tamamlanması için son bir adım kalmıştır. Profilinizden “Siparişlerim” sayfasına gelerek sol menüde bulunan “Havale Bildirim Formu” sayfasına gelmeli ve oradan ilgili siparişi bulmalısınız. Ödeme yapacağınız banka hesabını, ödenecek tutarı teyit edip açıklama kısmında sipariş numaranızı yazarak ödeme işlemini gerçekleştirmelisiniz ve var ise notunuzu belirterek “Gönder” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Kontrolden geçtikten sonra sipariş durumunuz güncellenecektir, “siparişlerim” sayfasından kontrol edebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş vermek istediğiniz durumda bilgileri doldurduktan sonra “Hesap Oluştur” butonuna basarak üye olabilirsiniz. Fatura adresi ile teslimat adresinin farklı olması durumunda “Farklı Bir Adrese Gönderilsin Mi?” butonuna basarak teslimatın gerçekleştirileceği adresi belirtebilirsiniz. Siparişe ilişkin özel talepleriniz olması durumunda “Siparişinizle İlgili Notlar (İsteğe Bağlı)” bölümüne ilgili taleplerinizi yazabilirsiniz. Ödeme sayfasına geçmek için sağ altta yer alan “Sonraki” butonuna tıklayabilir, üyelik girişi yaparak sipariş vermek isterseniz önceki sayfaya dönmek için “Önceki” butonuna tıklayabilirsiniz.
Son aşama olarak “Sipariş&Ödeme” bölümünde siparişin genel özeti mahiyetinde sipariş konusu ürün, sipariş edilen ürün adedi, gönderim ücreti, vergiler ve toplam ödenmesi gereken tutar belirtilmektedir. Ödeme bölümünün altında “Banka Havalesi/Eft” veya “Kredi Kartı ile Ödeme” seçeneklerinden biri seçilmesi gerekmektedir. “Siparişi Onayla” veya “Kredi/Banka Kartı ile Öde” butonuna basarak ödeme işleminize devam etmenizden önce “Ön Bilgilendirme Formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” okumanız ve onaylamanız için bilginize sunulmaktadır. “Kredi Kartı ile Ödeme” butonunda girdiğiniz bilgiler SSL güvenlik protokolü sertifikası ile güvenli ortamda bankaya iletilir. Ödeme başarılı olduğunda siparişiniz tamamlanmış olur ve tarafınıza sipariş onayı maili gönderilir. “Banka Havalesi/EFT” ile ödemeyi seçerek “Siparişi Onayla” butonuna basmanız durumunda ödemeyi doğrudan sonraki sayfada belirtilen Şirket’e ait banka hesaplarından birine yapmanız beklenmektedir. Şirket’in ödemeyi doğrulamasını müteakip sipariş onayı tarafınızca paylaşılan mail adresine hızlı bir şekilde gönderilecektir.
Sipariş Onayı ve Sonrası:
Ödemelerin gerçekleştirilmesi ile birlikte paylaşmış olduğunuz mail adresine sipariş onay maili gönderilir. Bu mail içerisinde mesafeli satış sözleşmesi de tarafınızla paylaşılacaktır. Ayrıca sitenin alt bilgi kısmında bulunan mesafeli satış sözleşmesi linkini tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Siparişinizin onayı ile ilgili e-posta size ulaşmaz ise durumu 0541 780 84 21 numaralı telefonu arayarak veya e-ticaret@hamm.com.tr e-posta adresine mail göndererek bildirebilirsiniz.
Gizlilik
Hamm Gizlilik Politikası’na Gizlilik Politikası adresinden yada sitenin alt bilgi kısmından ulaşabilirsiniz.
Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Mekanizmaları
Şirket ve tüketici arasında doğacak uyuşmazlıklarda Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dahilinde doğrudan yerleşim yerinizin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir.